ankis blogg - reclaim the heart

Kaos är granne med Gud

Publicerad 2010-09-08 15:12:07 i Reclaim the heart,

Var är Gud då frågar jag mig i väntan på den stora harmonin. Men det finns, det finns, stråk av harmoni också mitt i ett flyttkaos. Som imorse till exempel. Att sitta på en stol vid fönstret mitt i en solstrimma och dricka kaffe. Bra att värdesätta sådant när lägenheten som vi flyttade in i den 6 september inte var klar att flytta in i som avtalat, alltså fortfarande belamrad av diverse taptetseringmaterial. De hade lämnat en lapp, vi behöver mer tid. Och alla grejor? Möbler, kartonger? De flyttades in i den tomma lägenheten mittemot. (Tack för skit.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela