ankis blogg - reclaim the heart

Jag är ledsen, är glad, är allt, inget..

Publicerad 2009-10-14 17:40:36 i Reclaim the heart,

Igår dammsög jag upp en tangent på tangentbordet på min dator. Punktknappen. Den ligger i dammsugaren nu, ska tömma. Sen. Jag funderar på om man blir friskare av whiskey? Som att hälla något starkt i ett avloppsrör. Rensa? Halsen skrovlar, de stänger om 25, den där heliga butiken i vårat Sverige. Jag blir alltid konstig innan mens, pms-ig antar jag. Skev och skör. Jag vill ligga kvar här i sängen och vara sjuk, jag vill stiga upp och vara frisk, jag vill att något stort och avgörande ska hända nu. Byta riktning i livet, så ungefär.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-10-14 21:19:49

Ser ut som om du fiskat upp . nu. Krya på dig, förresten!

Postat av: anki

Publicerad 2009-10-14 22:16:40

Tack! Nej faktiskt ligger den kvar i dammsugaren, jag använder "underredet"...eller vad man nu kallar det som är under själva tangenten... : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela