ankis blogg - reclaim the heart

Jag fick en impuls och jag tog den

Publicerad 2009-05-27 08:17:58 i Reclaim the heart,

Det började regna igår, precis när jag för en gång skull hade bestämt mig för att se en film. Vilken tajming! Men stressen som våldfört sig (ja starkt ord men så känns det) på mig hela dagen fanns fortfarande i min kropp och jag vet, jag vet att natur är det enda som faktiskt kan avhjälpa känslan av att bli strypt av stress. Därför; jag gick ut på bakgården i bara morgonrocken och stod där mitt i regnet. Grannarna ringde varken polisen eller psyket. Tack. Sen såg jag filmen; Inga tårar med Persbrandt.

Kommentarer

Postat av: bitte

Publicerad 2009-05-28 11:49:37

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela