ankis blogg - reclaim the heart

Snart Madonna!

Publicerad 2009-08-05 23:40:26 i Reclaim the heart,

Då var det två dagar kvar och snart är det lördag. Det innebär att jag ska se min stora "idol" Madonna uppträda samt att min semester börjar. Idag har jag vaknat utvilad, jobbat, jobbat, jobbat, gått ner för trappor och ajjat mig över träningsvärk i låren (yes!), sovit på bussen både till och från, ätit en onyttig pizza, fikat, hållit i en vacker bebis, pratat, tänkt på framtiden, bestämt mig, bokat tid på NK Hair i Göteborg, nu när jag ändå ska dit. Och nu, äntligen, ska jag sova!

Kommentarer

Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

Publicerad 2009-08-06 01:11:13

snygg blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela