ankis blogg - reclaim the heart

Övermättnad!

Publicerad 2010-05-17 12:54:34 i Reclaim the heart,

En mycket trevlig helg har passerat och spenderats med omtyckta. <3. Och till det sken solen mest hela lördagen. I två minuter hade jag bestämt mig för att börja ett nytt liv denna måndag. Men som tur var viskade den kloka fen i mitt öra; pssst, balans heter det, du behöver inte vara extrem! Att bara äta fallfrukt eller vilken idé jag nu kan tänkas få är knasigt. Nej, den gyllene medelvägen är bäst sägs det. Lagom av allt. Då tröttnar man inte. Självklart tas beslut om ny livsstil nästan alltid i samband med övermättnad. Som igår, pizza tills jag exploderade.


...och glasstårta blev det på lördagen. Och en massa roliga ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela