ankis blogg - reclaim the heart

Förändringens år

Publicerad 2010-06-01 12:24:31 i Reclaim the heart,

2010. Jag håller på. Det är både inre och yttre förändringar och då syftar jag inte på det lilla simpla faktum att jag klippt mig korthårig igen. Utan andra förändringar såsom, nytt jobb, (nytt bett), etc, etc, etc. Den inre? Jag hoppas på en ständigt pågående process. Första steget; att bli medveten. En helt annan sak; på fredag ska jag köpa bil! Och moppen är såld, så det känns okej utöver det faktum att det är en miljöförstörande avgasbehållare som ska ta mig från a till b, det är det ju alltid trots detta: "Bensinförbrukningen ligger på 0,44 liter per mil vid blandad körning och CO2 utsläppet är endast 103 g/km. Eftersom Alton är klassad som miljöbil är den fri från skatt under 5 år." Men lite bra i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-01 22:15:03

Nytt är bra. Jag tror på förändringar. (Måste ju rimligtvis göra det, eftersom mitt liv tagit så många nya vändningar det senaste året...)Frisyren ser galet snygg ut, om den ser ut som på bilden?

Postat av: anki

Publicerad 2010-06-02 09:41:21

Håret är faktiskt ännu kortare nu än på den bilden...fick en impuls och tog den och liknar nu en grabb.... :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-02 21:31:49

Snyggt! Kort hår är skiten! :-)

Postat av: Charlotte

Publicerad 2010-06-03 14:55:40

Hej Gumman lycka till med nya jobbet hoppas att du kommer trivas =) Jag kommer att sakna dig. Ta kort på nya bilen, skriv och berätta hur alt går. =) 1000000000 Kram

Postat av: anki

Publicerad 2010-06-03 17:07:54

Åh tack! Fota bil och lägga ut bilder ? ? ? Hmmmmmm...kanske! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela