ankis blogg - reclaim the heart

Du sköna

Publicerad 2010-06-08 09:30:56 i Reclaim the heart,

Åh vad härligt det är helt plötsligt och jag ser möjligheter jag inte trodde fanns! Nu kanske vi flyttar ut på landet någon gång, i alla fall någon gång i framtiden och då blir vi såna där härliga lantmänniskor som storhandlar en gång i veckan och äter frukost på terrassen! Hälsingland, mitt landskap är fantastiskt vackert! Vi har blåa berg och gröna dalar, böljande sommarängar, djupa granskogar, sötvattenssjöar och så havet så klart!

bild

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2010-06-08 09:51:00

Åhh det lyder jo rigtig dejligt søde, jeg håber at alt går godt og at du havde en god første dag på arbejdet =) Hvordan gik det og hvad med den nye bil ? oj då mange spørgsmål =) Her går det som det plejer, i går ville special entry have min hjælp men jeg kom aldrig på deres telefon, så jeg ved ikke lige hvad de havde tænkt sig men det er jo heller ikke noget nyt med det her firma =)

Helena er flytter her over til mig så hun sidder på din plads det tror jeg at hun har det meget bedre med.

Savner dig

100000000 krammer hils hjemme =)

Postat av: anki

Publicerad 2010-06-08 09:56:32

Jo tak det går meget godt...ikke så meget at lave lige pt...men jeg finder på sager alligevel...hils Helena og jeg håber at solen värmer jer derover...:)jeg har ikke fået bilen endu, men måske om en uges tid så nu nöjes jeg med at cykle...det er også dejligt...! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela