ankis blogg - reclaim the heart

Nu ska blodet flyta!!

Publicerad 2009-06-13 09:38:44 i Reclaim the heart,

Så skrek mamma mås och betedde sig som värsta vildvittran och flög två meter ovanför mitt huvud när jag gick ut på bakgården för att palla några blommor. Jag hade ingen aning varför, för det var ju knappast blommorna hon var rädd om och i min närhet fanns inget fågelbo eller annat som gör en mås mordisk. Men några timmar senare, när jag tittade ut genom fönstret så travade en leopardfärgad liten måsugen runt på gården. Vad har hänt? Har den ramlat ner från sitt bo? Hur ska detta gå nu då? Jag är bekymrad minst sagt

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-06-14 16:01:00

Hur gick det med stackars måsbebin då? Mins hur vår (dumma, dumma) hund en gång bet ihjäl en måsunge som ramlat ur boet och som jag givit vatten att dricka. Blödig som jag är storgrinade jag åt det, och höll på att adoptera bort hunden.

Postat av: anki

Publicerad 2009-06-15 16:23:02

ja den går fortfarande runt och ser rädd ut...

: (...för att inte tala om hans morsa !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela