ankis blogg - reclaim the heart

Idag

Publicerad 2012-05-28 10:52:54 i Reclaim the heart,

Helst av allt vill jag ligga kvar i sängen och lyssna på de svävande bilarna på väg mot sina ärenden som jag antar att de har. Tror inte att så många av dem kör planlöst runt en måndagsförmiddag i slutet av maj. Men vem vet? Jag har redan skrivit om hur man kan höra på asfalten, däcken mot asfalten, att det är sommar. Du vet, knastrande grus mot Michelingummit. Jag skulle kunna skriva en hel avhandling om det. Om kärlek. Sen blir klockan bli halv ett och jag går upp för att dricka kaffe utomhus i nattlinnet som jag inte har och grannarna skulle komma hem och ha bråttom, för snart är lunchen slut, och ge mig en vissa-kan-dom-blick och jag skulle besvara den med ett glatt Godmorgon.



Kommentarer

Postat av: Pia Ågren

Publicerad 2012-10-30 14:18:41

Det finns så otroligt många svampar i olika former, ganska roligt att studera. Ja jag önskar också lite vitt på backen så det blir ljusare gärna några minusgrader också, lagom. Imorgon skall jag åka å tacka ja till läg. om ja inte ångrar mig inatt. J... bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela