ankis blogg - reclaim the heart

Bort ska den

Publicerad 2012-03-01 20:36:23 i Reclaim the heart,

Trodde att jag var en supermänniska som kunde värja mig från den. Men icke. Den har tagit mig som sin gisslan och jag hoppas, hoppas att den släpper mig fri tills söndag. För då får vi besök, ett viktigt sådant. Och för att driva bort den dricker jag grönt te med massa citron och riven ingefära, duschar skållande hett, tänker snälla tankar, kisar mot solen om den behagar visa sig och så försöker jag skrapa ihop lite extra sömn. Med den biten går det sådär. Bebisar tenderar att vilja starta dagen mycket tidigt. Men hur som helst, bort ska den, förkylningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela