ankis blogg - reclaim the heart

Alla Stjärtars Dag!

Publicerad 2012-02-14 21:37:13 i Reclaim the heart,

På dagen irriterad, en smula föraktfull och hämndlysten utan att veta varför och cyniker. Tänker; alla hjärtans dag är en kommersiell skitdag starkt hypad av kapitalismens sändebud. Skratt! Det där skrev jag mest för att tillfredställa mitt formuleringsbegär. Och tro mig, det är starkt begär. Hur som helst, alla Hjärtans dag, en marknadens dag tänkte jag, en marknad full av white trash-nallar och tråkig choklad, för att inte tala om rosor. Tills de stod där, på köksbordet när jag kom hem. Rosorna. Vackra, näpna och oporriga. Tack, jag älskar Dig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela