ankis blogg - reclaim the heart

Jag ska tatuera in MILF i pannan

Publicerad 2012-04-15 11:44:41 i Tvillingarna,

 




Verkligheten. Den där när man inte hinner. Slagfältet i köket som en påföljd. Jag. Jag mitt i slagfältet, den största krigaren av dem alla. När man tar med sig babysittern på toaletten för att inte riskera att den vakna bebisen väcker hon som äntligen sover. Hon som är hård i magen. Stackarn. Och så sitter man där, öga mot öga med en vaken som också börjar bli trött. Jag på toaletten, hon i sittern. Vänta lilla söta du, mamma ska bara sitta här i ungefär 2 minuter till, det kan jag väl få? Här ta en tub med handkräm och lek med den. Jag vill hinna torka mig innan jag lyfter upp dig. Och tvätta händerna. Deal? När tid är det dyrbaraste man kan ge mig så lär man sig värdesätta nya saker i livet. Jag värdesätter mig själv på ett helt annat sätt nu, och solen och samtalet, när det kan få flöda fritt i några minuter. Jag skulle aldrig klara detta utan kaffe och mina rika fantasi. Jag ska tatuera in MILF i pannan, det ska jag.

Kommentarer

Postat av: Jenny Edman

Publicerad 2012-04-15 13:52:55

Känner jag igen det där?? Jo visst!!!!!

Postat av: mar

Publicerad 2012-04-16 10:10:32

Postat av: Maria

Publicerad 2012-04-16 10:14:37

Öhhh, jag har ju glömt det där Anki. Usch, vad jobbigt det låter.

Själv har jag sovit som en kratta, vilket betyder toa*3-4 ggr, vänt mig 100 ggr...öhhhh. Har så ont i kroppen nu, som växtvärk. Känner att jag skulle vilja sluta jobba tidigare nu. Känns ju bra om man e lite utvilad när Lillen kommer. Men egentligen, spelar det någon roll. Det utvilade kan ju vara som bortblåst efter 1 natt.

Tycker iallafall att du gör ett kanonjobb vännen, vilket tålamod du har.

Baka lite choklädbålls så skall du se att det känns KALAS;D.

Kram på dig fialotta!

/Hoppitossan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela