ankis blogg - reclaim the heart

Reklam på bloggen

Publicerad 2011-03-21 22:37:41 i Reclaim the heart,

Det kan handla om allt från analklåda till reklam för resor till solen. Man får beskåda allehanda reklambudskap från flitiga makare som alla vill nå potentiella köpare. Senast var det detta som flashade förbi mellan inläggen här på blogg.se:

- Slätar ut celluliter på bara 30–60 dagar
- Bryter ned fettceller och ger fastare hud
- Minskar omkretsen runt midja, mage, lår och ben
- Sömlösa och förstärkta – sköna att ha på sig
- Mycket lätt att klä på sig andra plagg utanpå
- Kräver knappast någon livslust alls
- Barbie sover i dessa och vaknar varje morgon slät som en aubergine

Trots Kens frustraration över hennes nattliga kroppsbandage så tycker Barbie att det är värt besväret. Jag har aldrig mått bättre säger hon och visar upp sina högblanka ben. Kens leende har fastnat. Han har inga tänder, bara en vit remsa Colgate mellan sina plutiga läppar.

Tack Anti-Cellutlite Shapewear!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2011-03-22 20:51:17

Ha, ha, du är underbar!

Postat av: Emil

Publicerad 2011-03-24 00:26:17

Som ett skolprojekt har jag snickrat ihop en liten kattwidget till blogg.se som gör att man får en ny bild på en katt varje dag i sin meny. Du kan kolla på min blogg hur det ser ut och det vore jättekul om du ville prova att använda den och kanske blogga om den :)



Tack på förhand

Emil

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela