ankis blogg - reclaim the heart

Status:

Publicerad 2011-02-27 11:48:37 i Qvinnan,

Tycker om sig.

Det har hänt något. Det handlar om någonslag acceptans av jaget. Det är en skön känsla. En befriande känsla. Jag har bytt storlek. Det är inte jag som är för tjock för byxorna men byxorna som är för små för mig. Fatta! Fatta, att fatta det på riktigt. Det är fan i mig stort. Det hjälper att välja sida, att affirmera männsklighet och kärlek, för i slutändan är det det det handlar om. Kundet inte låta bli; det, det, det.

För vi kan. Vi vet vad kärlek är, var och en av oss. Det är hjärtat som flaggar, tänker; det här är inget att vara rädd för.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2011-02-28 21:23:46

Det låter ju alldeles alldeles underbart och mycket klokt!

Postat av: Anki

Publicerad 2011-03-01 18:39:31

Ja! Och tänk att en sån självklar grej känns så klok.

Postat av: arvida

Publicerad 2011-03-02 17:47:23

go go go!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela