ankis blogg - reclaim the heart

Julen i år

Publicerad 2011-12-06 18:08:05 i Tvillingarna,

I år är julen tydligare trots snöbristen. I själva verket så uppskattar jag att marken är bar, nu när tvillingvagnen har blivit en förlängning av mig själv. Men jo, julen med dess budskap är starkare i år. Trots att vi för det mesta låser in oss och kommer ihåg allt om oss själva och mindre om dem som inget har, så finns en lust hos mig att fullfölja traditionen för mina döttrars skull. Fast att de bara är fem och en halv veckor gamla. Men också för min egen skull, för att jag vågar och vill. Förra året skrev jag så här om julen. Och året innan, detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela