ankis blogg - reclaim the heart

Förmiddagen

Publicerad 2011-08-27 10:39:59 i Reclaim the heart,

Mitt egetbakade bröd och kaffe. Idag är det en sval och mulen dag. Snart ska jag rulla köttbullar i mängder eftersom vi får långväga middagsbesök. Hela vägen från Hawaii. Det kommer en hawaiiansk liten prinsessa och hennes mamma och även mammans mamma, (som bor i Sverige).
Nu har drömmarna antagit en annan form. De blandar upp sig med oro för allt för tidig förlossning. Igår natt föddes tjejerna. Jag vaknade mitt i natten av att det hade startat. Visst, det kan hända men jag tror de håller sig kvar därinne ungeför 9 veckor till. Nio veckor, sen är jag mamma resten av livet! Det är ingen dröm, det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela