ankis blogg - reclaim the heart

Or what?

Publicerad 2010-05-27 15:50:54 i Qvinnan,

Aj. På denna sida framgår att jag är ett offer för omständigheter som jag själv skapat och forsätter skapa? Deltar? Eller? Hur bli av med dessa? Tänka, tänka, tänka. Skita i att städa? Låta bli att skaffa barn? Fattar ju hur det blir då. Och istället bara göra det jag exakt vill? Va' fan vill jag då? Förutom att lyckas i mitt jobb? SLUTA RAKA BENEN? Hahahahaha, hemska tanke va, va, va? Har länkat mig fram och hamnat på diverse andra forum som så självklart berör kvinnor. Vet inte vad jag vill. Eller så vet jag innerst inne. Tänker inte skriva det här i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela