ankis blogg - reclaim the heart

Bildkollaget

Publicerad 2010-03-21 10:01:46 i Reclaim the heart,

















Tömmer mobilen på minnen och ser följande:
januari, jag var grå som få
åt en croissant på arlanda och drog till Hawaii
där fanns ödlor som parade sig på väggarna
jag åt hamburgare
en cowboy berättade om livet på en ranch
jag solade
och hittade ett favoritcafé
och en liten vän som heter Hiwi
havet var dramatiskt
och tankarna
vi åt på tacobell
en månad gick
världen hade blivit vackrare och mera intressant
mahalo!
jag åkte hem till dagens nyheter
och tillbaka på jobbet fick jag en bulle av en söt kollega
det kom en katt och flyttade in hos mig
och något annat flyttade in tankarna
sen blev det stopp i rören i mitt badrum och hela underjorden flöt upp
jag målade en tavla som inte blev färdig
och sov nästan aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela