ankis blogg - reclaim the heart

Idag dör jag.

Publicerad 2010-03-11 08:53:17 i Reclaim the heart,

Jag har redan dött. En kollega på jobbet frågade nyss, är du här mentalt också eller bara fyskiskt? Med tanken på att jag möjligtvis "är kvar på Hawaii"...Nej jag är inte kvar på Hawaii, jag är inte på jobbet heller, inte fullt ut. Jag är hemma. Helt plötsligt och inte alldeles oväntat har Hemma förvandlats till en liten oas och jag till en törstig kamel. Något lustigt uttryckt och jag är väl medveten om att kameler inte kopplar tankarna till något fantastiskt. Men just nu är det en mycket trevlig kamel. Och oas. Ja, jag förstår åtminstone vad jag menar. 



(supersavertravel.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela