ankis blogg - reclaim the heart

Illa - jag mår illa

Publicerad 2010-06-22 16:54:39 i Reclaim the heart,

Bara just nu i några sekunder. Det går över snart och jag cyklar hem från jobbet och väntar på att bilhandlaren ska ringa och säga; du den hann bli färdig idag, du kan hämta den nu. Jag äter lax till middag tillsammans med min pojkvän och sen hämtar jag bilen. Men så kommer det inte bli för han ringer först imorgon. Annars? Det mesta är omvälvande och hela livet står på en spets, men ändå är allt precis som vanligt.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-22 22:48:31

Inte nog med att det är jobbigt opraktiskt att ha bilen på verkstad, dessutom denna ångest över hur fattig man ska bli den här gången...:-/ Och jag hoppas min bilmek är snabbare än vad din verkar vara...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela