ankis blogg - reclaim the heart

Snart åker jag!

Publicerad 2010-01-21 13:02:39 i Reclaim the heart,

Snart i alla fall. Om exakt tolv och en halv timme sitter jag på tåget på väg till Arlanda. Hawaii, det ligger en bit bort. Drygt en månad ska jag vara där. Tak søde Charlotte for det gode "fikat" på jobbet igår! Det er sådant som får hjertet at smile, er det ikke rigtigt? Jeg ved jo at du læser dette! ; )


Annars, annars, har jag ny båge på den fina tandställningen,
fantastiska vänner,
och tidigare idag stötte jag på
dessa bleka, huvudlösa.
Ja, nästan allt är förunderligt och jag vet inget om framtiden vilket glädjer mig.


Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2010-01-22 09:39:38

Der er lige det, det er søde, pas på dig selv og fortæl om hvad du oplever =) miss you

Postat av: Maria

Publicerad 2010-01-24 15:32:31

Hoppas du får en härlig vistelse i utriket, och att du försöker blogga någon gång emellanåt! Aloha! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela