ankis blogg - reclaim the heart

Jag har sett en odla i ogonen...

Publicerad 2010-01-31 02:31:06 i Reclaim the heart,

Det och mycket annat. Hawaii ar lite underligt och underbart pa samma gang. Ingenting liknar min vanliga varld har. Men trevligt ar det att besoka. Ingenting hander och allting hander. Mina beskrivningar skulle bli abstrakta, tankarna ar abstrakta och kanslorna. Jag har verkligen ingenting att babbla om nu. En sak bara; odlorna, faglarna, djuren, jag ar kompis med samtliga. Nyss sag jag en liten snorgron odla dricka vatten. Ja, jag dor lite.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-01-31 08:27:32

Så otroligt fantastiskt häftigt! Det måste vara fullkomligt magiskt. Glad för din skull.

Postat av: Charlotte

Publicerad 2010-02-02 11:56:26

Kul att höra =) njut medan du kan. miss u

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela