ankis blogg - reclaim the heart

Du ljuger min lättja

Publicerad 2010-01-11 15:42:24 i Böcker och andras ord,

Med google translate förvandlas Carla Brunis Le Toi Du Moi till något mycket poetiskt...

Jag batteriet
Du är mitt ansikte
Du naveln
Och mig din isen
Du är den avundsjuka och jag gest
Du och jag citron krydda
Jag är te, you're the cup
You and Me gitarr

Jag är regnet och ni är mina droppar
Du är ja, och jag tvivlar
Du är den buketten jag blommor
Du är aorta och mitt hjärta
Du är nu min lycka
You're glaset jag vinet
Du är gräset och jag gick med i
Du är vinden Jag är stormen
Du och jag fladdermus bollen
Du är min leksak och barnet
Du är den gamle mannen och mig tid
Jag iris tu es la ward
Jag krydda upp papilla
Du vatten precis och min mun
Du och jag gryningen himlen s'couche
Du är kyrkoherde och mig full
Du ljuger min lättja
You're my gepard hastighet
Du är den sidan jag smeka
Jag är fan av din syndiga
You're Heaven Earth I, um
Jag örat på din musik
Jag solskenet din tropiska
Jag är din piptobak
är glad jag är blixtnedslag
Du är utbudet och notera mig
You're matchen lågan mig
Du är den värme jag är lat
Du är den letargi och jag tupplur
Du är cool och jag regnet
You're the ass jag är ordförande
Du är platt och jag är skarp

You're the Laurel till min Hardy
Är du njuta av min andedräkt
Du är min mustasch Trotskij
Ni är alla delar av mitt skratt
Du är Siren song of my
Du är mitt blod och ven
Du är aldrig på min alltid
You're my love you're my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela