ankis blogg - reclaim the heart

Nyårslöftet

Publicerad 2010-12-31 16:54:13 i Reclaim the heart,

Okej, jag testar i år igen. Men denna gång, inga förbud, inget - "jag får inte", eller "jag ska sluta med"...Eller "jag ska börja..." Gäsp. Nej. Jag ska förstärka mitt jag och låta mina impulser ta plats istället för att motarbeta dem. Alla "tänk om jag skulle...." ska jag göra! Det kan bli fab. Och blir det inte det så kanske jag drar nytta av en lärdom. Jag ska se till att 11:an blir så rolig som möjligt. Inte grubbla så in i helvete mycket. Låt hjärtat tala högt och ljudligt och sant. Skrika om det är det jag vill. Shit, det kommer att ta plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela