ankis blogg - reclaim the heart

Det finns faktiskt kvinnor som hjälper till hemma

Publicerad 2010-12-22 01:12:54 i Qvinnan,


- Min fru är så snäll! Hon hjälper till så mycket hemma. Jag behöver inte ens säga till när det behövs städas och sånt, hon ser det själv och bara sätter igång!


- Jaha!

 

Men det är ganska sällsynt. Verkar det som. Snart kan vi datera med 2011, men det tycks inte hjälpa för tiden kan inte på något sätt kasta omkull Den där Guden? De flesta kvinnor har huvudansvaret för hemmet och den bajstråkiga markservicen och männen hjälper till. Hurra för männen.

 

Det var bara det!

 

 

Kommentarer

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Publicerad 2010-12-22 08:19:54

KRÄÄÄKS!!! KRÄÄÄKS!!! KRÄÄÄKS!!!



så...

Postat av: anki

Publicerad 2010-12-22 15:49:46

ja' spy och kasta upp !

Postat av: Mia

Publicerad 2010-12-25 23:37:04

Heja Anki, heja Anki! Det är härligt då du klär mina tankar i ord!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela