ankis blogg - reclaim the heart

Skavt nagellack

Publicerad 2010-04-12 10:34:52 i Reclaim the heart,

Jag vill inte ha skavt nagellack, men perfekta, röda. Inte ens ett enda mikroskopiskt hack får finnas på ytan. Men nu har jag målat över det lite skavda som trots allt uppstår när man tar sig igenom dagarna. Detta är inte ett inlägg om nagellack. Inte helt. Men känslan är, hur som helst, att jag i min illusion vill leva med så gott som perfekta omständigheter. Inte perfekt på så sätt att människor inte får vara människor. Tvärtom, det mänskliga och alla de faktorer som ingår attraherar och är ett måste för att ge dimension till allt det platta och tråkiga. Men perfekt på mitt sätt vill jag ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela