ankis blogg - reclaim the heart

Vänta nu bara.

Publicerad 2009-10-11 22:32:08 i Reclaim the heart,

Jag tänker inte bli förkyld, men jag har ont i halsen. Jag har fyra stycken värmeljus tända i tv-rummet, ett tv-rum vars tv är avslagen. För det slog mig, att jag är så trött på information, hela tiden matas vi ju med info och hur ska man orka sortera bland intrycken? Det är kanske just det man inte gör, sorterar, utan istället staplas  tankarna på varandra utan att man någonsin lyckas komma fram till en konklusion som hundra procent är ens egen. Kan det vara så? Min söndag har jag tillbringat i en soffa lutandes mot min E, kärlek. Lördagen var av ett mer hektiskt slag. IKEA. Behöver jag säga mer? Jag höll på att dö. På bilderna; 1. Espresso efter lunchen på ett fik serverat av ett cafébidträde som snörpte på munnen, men jag minns att hon var snygg. 2. IKEA, det var rea på bokhyllan Ångest och väggklockan Vemod. Bäddsättet R.I.P var snyggt. 3. Jag tar kort på mig själv, på café igen, när jag inte orkade vara på IKEA mer, väntandes på att mina vänner skulle blir klara. 4. Fikat jag fikade på sistnämnda café. 5. Sen maxburgare, det kändes som att förgifta sig själv. MAX stoltserar med att de kompenserar sitt miljöutsläpp med att plantera träd i Afrika. Vilket skämt! 6. Hund i bil som hämtades upp på vägen hem från IKEA, hon heter Agnes och sov på min arm, jag älskar hundar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela