ankis blogg - reclaim the heart

Jag fryser innanför huden.

Publicerad 2009-10-12 10:10:56 i Reclaim the heart,

Jag tycker synd om mig själv för att det är måndag och för att jag är trött som en fossil. Ibland på morgonen efter att jag duschat och ätit frukost, brukar jag känna med handen under täcket och det är alltid så varmt där. Sovet ligger liksom kvar i sängen och är fortfarande varmt. Jag är förkyld och kan inte träna idag. Men det är bra att jag KAN bli förkyld, det betyder att jag slappnar av mer. Förr blev jag aldrig sjuk, på vakt hela tiden och spänd som en fiolsträng. En sådan sätter sig inte ett virus på. Nu kan jag till och med slappna av fast det inte är nystädat hemma. Jag antar att det är framgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela