ankis blogg - reclaim the heart

CLOWNINSPIRATON.

Publicerad 2009-10-28 10:50:24 i Reclaim the heart,

Snart är det halloween och jag vill klä ut mig till en söt teatralisk clown med blåmärken runt halsen och kanske lite blod någonstans? Från munnen. Min älskade kommer och besöker mig på lördag, vore något att öppna dörren sådan! Och vad ska de dörrknackande barnen säga? (Nej det är inte roligt). Skräck, jag älskar skräck! Och jag är mycket förtjust i clowner, dock ej traditionella clowner, men harlequininspirerade sådnan, vackra, fula och artistiska. Jag tror jag ska bli clown, som en på sidan grej, utanför det verkliga livet nio till fem, utan för det. Clownen är misslyckad och ensam och har mycket att berätta. Det inspirerar mig ! Jag vill göra en monolog om en kvinna, hälften clown, hälften människa. Det har jag tänkt på i många år.













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela