ankis blogg - reclaim the heart

Begravning.

Publicerad 2009-10-19 11:05:07 i Reclaim the heart,

Har just ätit en sån där vit baguette med pålägg som ger dåligt samvete för s å d a n a kan man ju inte förtära utan att förvandlas till en kolhydratstinn klump? Nej, skojar bara, till största del. Skojar med mig själv. Utanför ligger ett tunt snötäcke, inte ett skirt sådant, men ett blaskigt. Det har varit en helg i älskade vänners anda. Många tankar, samt ett beslut; aldrig igen ska jag lyda gamla demoners kommandon. Jag ska begrava dem. Aldrig ska jag fly. Nej, stanna och lära, känna efter och lyssna på hjärtat. Jag hoppas Du vill ha mig igen och jag lovar att vårda dig ömt. Länge.



Bilden föreställer en hello kitty som ligger på tork efter att ha fått sig en omgång
hudlotion av min väninnas tre-åriga dotter. Frukostbord, söndagsrealism, samtal.
Hemma hos älskad vän.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela