ankis blogg - reclaim the heart

Jag hatar när tevattnet smakar kaffe.

Publicerad 2009-11-23 08:21:08 i Reclaim the heart,

I fredags tog jag hem och tvättade musmattan jag har på jobbet, jag tål nämligen inte saker och ting som verkar smutsiga, och det gjorde den. Den blev så fin, så fin efter min musmattetvätt. Nu har det kommit ett litet blyertsstreck på den. Jag vill ta hem och tvätta den igen, det stör mig enormt. Det är måndag morgon och jag kliver av bussen en station senare för att slippa ta sällskap till jobbet av de som jobbar på samma ställe som mig och åker med samma buss. Jag är så känslig den här tiden på morgonen, jag kallade en volvo för fittvolvo högt för mig själv för att jag tyckte den backade lite väl nära mig när jag passerade en parkering. Det är med stil jag startar veckan.

Kommentarer

Postat av: Affe

Publicerad 2009-11-23 09:36:03

vart hoppar du av då ? :P slutstationen är väl station?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela