ankis blogg - reclaim the heart

På promenaden

Publicerad 2009-05-14 21:14:43 i Reclaim the heart,

alla först på promenaden så satt a och b, alltså jag och hon, i solen i ett litet bås målat i rött med utsikt över konstgjord sjö i staden.
sen kom en qvinna med 2 hundar av blandad stamtavla som om det skulle spela någon roll, men ändå frågar man, vad är det för ras? ägarinnan av de raslösa var medlem i hundsekten och visste inte att liv existarar också utanför den.
sen efter rundgådd sjö och farväl b, vi hörs till helgen och ja då ska vi ha picknick om luften är varm, kommer en kille och är mycket full, tar foton på allt i sin väg, också på mig och jag undrar vart hamnar jag nu?
i den container jag fann en antik spegel och vas i femtiotalsmodell för några dagar sedan fanns inget kvar.
grannen har hissat den svenska fanan, det liknar ett vykort, ni vet; blå himmel, hus, flaggstång och så alla dessa måsar som man inte kan höra på vykortet men i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela