ankis blogg - reclaim the heart

Jag vet varför det regnar idag

Publicerad 2009-05-13 19:11:41 i Reclaim the heart,

För att just nu i denna stund är det glädjetårar som himlen över stan vattnar oss små människor med och det skulle inte förvåna mig om det ska firas med trumslag bland molnen också, eller som vi säger; är det åska på g? Händer det ibland att du ser in i två mycket visa ögon och du därmed känner dig fångad i en återvändsgränd? Turligt nog finns kanske en stege till hands så du kan gripa tag i den och klättra uppåt och där är du nu, mitt i regnet. För du kan ju inte bli ståendes stirrandes och förvirrad. Jag lägger upp en hittad bild som beskriver känslan ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela