ankis blogg - reclaim the heart

Jag orkar inte detox mer

Publicerad 2009-05-19 19:51:10 i Reclaim the heart,

Nu blåser det orkaner av förändringar och jag ska fanimej städa som fan för att göra av med den sista lilla droppe energi som fortfarande pärlar runt i mig. Sedan skall jag sina i säng med spända dator-infekterade axlar och drömma långa drömmar om någonstans bortom regnbågar och blommor. Tänk att jag inte ens kan förmå mig att leva tre dagar i en detoxande diet, ja jag tänkte nämligen att det nog var sunt med tanke på den senaste tidens osunda livsstil. Men icke! Kvällens jag-måste-ha-mat-nu-middag bestod av makaroner och smält ost eller som man säger over there; mac and cheese. Så vitt jag vet är det inte en dugg utrensande...What to say other then; this detox shit aint nada for me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela