ankis blogg - reclaim the heart

Vardag.

Publicerad 2009-07-13 16:45:53 i Reclaim the heart,

Jag är tillbaka på jobbet efter en veckas semester. I morse var det en spindel på mitt badrumsgolv med bara sex ben, undra vart de andra två tagit vägen? Jag hade inte tid till att använda tid till att fånga upp den på ett papper för att släppa ut den i frihet, så den fick vara kvar på golvet. Jag har förresten hört att spindlar hållet huset rent, samt som tidigare nämnt i ett inlägg; så är de en symbol för lycka. En sexbent spindel är extra lyckosam, visst är det så? Det är så tomt på bussen så här i den sjunde månaden för semesterfolket har semester. När jag kommer hem från jobbet är mitt liv perfekt, jag har någon att laga mat till, jag vet det låter inte pk, men livet är inte politiskt korrekt heller, det bara är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela