ankis blogg - reclaim the heart

Tranbärsdricka + Äppelcidervinäger

Publicerad 2009-07-17 14:46:26 i Reclaim the heart,

Det är ordinerat från doktor Ann-Marie. Telefonsvararen på hälsocentralen sa; är det inte akut så hör av dig igen efter sommmaren. Nej det är inte akut, jag har en uringvägsinfektion, men det är drygt, belastande, måste gå på toa sjutton gånger på en dag, det gör ont och listan över obekvämligheter kan göras längre. Men till slut ringde A-M upp mig och kunde över linjen konstatera att det är urinvägsinfektion jag har. Måste ut och köpa tranbärsdricka. Orkar inte. Out of energy.

Kommentarer

Postat av: HobbyDesign

Publicerad 2009-07-17 18:12:51

Aj! Johannesört och citron lär vara bra också. Även selleri... Jo, sitta på en spann med hett vatten i.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela