ankis blogg - reclaim the heart

Det gör ingenting.

Publicerad 2009-07-07 14:09:43 i Reclaim the heart,

Att solen inte skiner. Jag har ångrat mig. Nu hinner jag tänka och det gör ingenting att jag blir blek igen. Ett tag trodde jag att jag ville vara brun, du vet, som förr i tiden. Nittonhundranittiosju. Jag är övertygad om att jag skulle vara mycket lyckligare i Paris, och där skulle jag lära mig att tala deras språk flytande. Men nu ska jag dricka en kopp kaffe utan musik och sen gå på stan och köpa ett armband med ett ingraverat budskap, som en kvinna har gjort, det står; Karma - what goes around comes around.

Kommentarer

Postat av: h

Publicerad 2009-07-07 15:28:04

paris<3

Postat av: h

Publicerad 2009-07-08 10:00:07

tack söta du! Hoppas du har en fin dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela