ankis blogg - reclaim the heart

Bada på kvällen.

Publicerad 2009-07-01 22:52:29 i Reclaim the heart,

Jag säger; B ska vi ta ett kvällsdopp? Vilken bra idé va? Och tjärnen vi badar är så mjuk och ljummen och i den simmar förutom oss och några andra människor, grodyngel! Eller som vi kallar dem för; groddar. Man vill fånga dem. På vägen hem är allt förtrollande och det hela avslutas med en riktigt onyttig korv med mos. God natt. Förresten, grannen har fest. De sitter ute på gården och sjunger och spelar gitarr. Men hej, jag kan inte klandra dem, att jag ska upp och jobba imorgon tidigt är ju bara en liten detalj i livet. Ljudet av liv kan väl knappast störa min nattsömn?

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-07-01 22:55:52

Ahemn kvällsdopp är väl bara såå härligt :)

Postat av: Maria

Publicerad 2009-07-02 21:31:38

Åh LINTJÄRN! Du kan inte förstå hur konstigt det känns att de dessa barndomsplatser på bild efter så många år! Hudik var liksom aldrig "min" stad, men ändå är det något i hjärtat som liksom rörs om när jag ser dessa så välkända ställen på bild igen, och börjar räkna efter hur många år sedan jag senast var där.

Postat av: anki

Publicerad 2009-07-03 00:05:41

Jag veeeeeeet...och jag tänker på simskola, stå och huttra och vara sämst av alla på att simma...brr...det föregick nämligen i denna tjärn ! : ))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela