ankis blogg - reclaim the heart

Är stegen lättare på en torsdag?

Publicerad 2009-07-30 08:35:19 i Reclaim the heart,

Jag sitter här på jobbet och äter frukost, två mackor och gevalia automatkaffe med kaffemjölk förpackat i små omiljövänliga plastburkar med någotslags folielock. Det är torsdag och kaffets verkan har inte gett det nödvändiga resultat som jag inbillar mig att jag behöver för att starta denna arbetsdag. Men säg mig; verkar inte mina kollegors steg lättare idag? Blotta tanken på att imorgon är det fredag får oss alla kanske att lyfta fötterna några centimeter extra? Jag vet inte. Men jag vet att igår trampade jag i klaveret igen, i mitt eget lilla klaver och det tog lång tid att somna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela