ankis blogg - reclaim the heart

Ångest.

Publicerad 2009-07-03 22:37:40 i Reclaim the heart,

Jag vill ha en en ost och skinksallad tack! Och fem minuter senare severas en ostklump med skinka och rhodeislanddressing, salladen är knappt märkbar. Jag matar i mig kletet till lunch samtidigt som jag avhandlar väsentligheter med en väninna på nallen. Mitt hår är grått, jag tar kort på mig själv i bussen hem så jag kan konstatera. Vi går på thairestaturang, sitter ute, flyttar in, väntar, maten har fortfarande inte kommit, väntar ännu mer, trummar med fingrarna, servicen suger kamelröv, tillslut kommer tugget. Slafs! Och så glass till efterrätt. Fy fan jag mår illa, har förtärt allt för stora mängder idag. Jag är qvinna får ångest när jag äter för mycket. Hör det ihop eller (?), fy farao. Imorgon blir det andra bullar.

Kommentarer

Postat av: Carolina

Publicerad 2009-07-03 23:02:33

Ja, det är väldigt lätt att få ångest över matintag/godisintag... = ( Men det är väl typiskt kvinnor antar jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela