ankis blogg - reclaim the heart

Kommentarer

Postat av: Tarziii

Publicerad 2009-01-30 02:14:14

Fan vad skönt att du skrev det där! Har alltiiiid hatat mjölk xD

Postat av: Micke

Publicerad 2009-01-30 12:19:27

Som son till en mjölkbonde läser jag detta och ler.

Jag väljer att inte debattera i ämnet för du vet ju min ståndpunkt.



Hur som helst så läste jag om ett veganpar som inte gav sin bebis bröstmjölk varför kan man ju bara spekulera om...slutade med att bebisen dog.

http://www.expressen.se/nyheter/1.672885





Postat av: anki

Publicerad 2009-01-30 12:23:26

Micke! Jag ler också...hehe



Såg artikeln - de är ju sjuka i huvudet...! Helt klart...!!



Postat av: Micke - igen

Publicerad 2009-01-30 12:28:03

Vill bara lägga till att mitt senaste inlägg kanske inte har något direkt med din text att göra - då jag tar för givet att det är VUXNA människor du menar. Dock ville jag bidra med ett extremfall där VUXNA människor inte klarar av att lägga ihop ett och ett.



Jag är inte inläst i området, men det finns ett ämne som heter B12 som jag har för mig att människor behöver, nu kommer säkert någon säga att "hey dude, man kan ta det som kosttillskott".

"Jaha" säger jag och stoppar ner en liter låglakto mjölk i korgen.

Postat av: anki

Publicerad 2009-01-30 12:37:42

Hej Micke - igen!



B12 finns i sojamjölk!! Och som sagt - plus att jag är ju inte veg förövrigt...Och många på jorden dricker ju inte mjölk - komjölk är inte the path to life....jo för kalvar kanske...haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela