ankis blogg - reclaim the heart

Se Nunnan ikväll!

Publicerad 2009-01-28 17:06:38 i Reclaim the heart,

Jag uppmanar alla i hela Sverige, och alla andra som har tilgång till Kunskapskanalen, att se den guldbaggebelönade dokumentären Nunnan ikväll kl 21.05. Den är väldigt intressant och skildrar ett mycket dramatiskt livsval taget av en ung tjej i Sverige. It's a must seeeeeeeeee!!



Det är intressant hur man kan vara såå troende! Fascinerande!
Och att det fanns så stränga klosterordnar i Sverige visst jag inte!

Kommentarer

Postat av: Tarziii

Publicerad 2009-01-28 17:15:31

Hejsan! Kan du hjälpa mig med en grej? Jag vet inte om jag ska klippa raklugg eller inte. Jag skulle bli jätteglad om du gick in och tittade på bilderna i mitt senaste blogginlägg och gav mig din åsikt :)

Postat av: Tarziii

Publicerad 2009-01-28 17:24:46

Yaaay äntligen det jag väntat på xD blir så osäker när folk säger att det inte passar mig liksom.. Tack! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela