ankis blogg - reclaim the heart

Rysligt.

Publicerad 2009-12-29 12:17:09 i Drömmarna,

Inatt födde jag tvillingar. I drömmen. Jag var glad men alla andra var besvikna för att jag fått pojkar. Omgivningen liksom förkastade mig och mina bebisar. De ville hellre ha flickor. Sen vaknade jag. Till en ny dag med små vardagshinder jag skall kliva över. Vissa dagar är det omöjligt. Igår var en sådan dag. Ungefär ingenting gick smidigt. Idag hoppas jag på glädjande besked. PS. Imorse var det 26 minus i den ort jag jobbar. Jag tänkte att marken under mig skulle brista och jag fick nästan lust att bryta av sladden till min MP3-spelare. Den var fryst och stel som en pinne. Men naturligtvis gjorde jag inte det. Här är en Stenmark.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-12-29 21:08:30

Vad du drömmer mycket! Du har alltså inte heller fått helt styr på nattsömnen, gissar jag? :-/ Hoppas 2010 bjuder på bättre kvalitet på sömnen, min vän.

Postat av: anki

Publicerad 2009-12-29 21:28:38

Tack! : )Faktiskt så är sömnen lite bättre! Tidigare var jag ofta drömlös, det var som om jag aldrig kom in i det stadiet..

Postat av: Digitalmonster

Publicerad 2009-12-31 18:19:23

Ha ha, det där är nog jag fast i mans form.

Har otroligt lätt att glömma bort folks namn, om jag är på någons fest så kan jag få panik eftersom jag känner igen människan fast jag inte minns namnet, ha ha.



kram och gott nytt år! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela