ankis blogg - reclaim the heart

Blogg.se är bättre.

Publicerad 2009-12-20 20:11:18 i Frisyrerna,

Tänk att man kan låsa upp en blogg som helt och hållet förintats för en tid sedan! Jag är tillbaka här, trivdes inte på blogspot, samt att de har spärrat den sidan på mitt jobb. Det suger, för det är ofta på jobbet som jag får en tanke jag vill anteckna. Idag har jag lämnat en människa, så nu är jag ensam igen eller tillslut. Jag har begrundat och jag har begrundat och kommit fram till att jag inte inte vill ge ett halvt hjärta till någon. Först måste jag själv bli hel. Och allt det hela kommer ske 2010. I helgen har jag ignorerat en klädhög tills den av sig själv sade; snälla ha lite värdighet och lägg mig i tvättkorgen. Så nu har jag gjort det. Igår åt jag en kaka innehållandes saffran och vaniljkräm, det var som om att någon med vacker röst sjöng en sång i munnen på mig. God, ja man fattar. Tidigare i veckan bakade jag två bröd, utan recept, och vad gott det blev. Och just ja, jag har klippt mig i en slags pottfrisyr också, och ljusat upp håret lite med. Lite franskt sådär vill jag gärna påstå. Det var dyrt som bara den.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela