ankis blogg - reclaim the heart

Tålamod är den största väskan på resan.

Publicerad 2009-08-13 11:11:13 i Reclaim the heart,

Underbart att komma hem och se han igen, det måste vara ödet, han och jag. Men nu är det slut på att tvivla på mig själv, på att skapa ouppnårliga regler, på att ifrågasätta det som inte ska ifrågasättas. Nu ska jag ta hand om mig själv, också du som läser, ta hand om dig, inte vända ryggen till dig själv. Finns det något vackrare än när sommaren är på väg att ta slut? När torra blad ligger och strör på gatan och jorden i rabatten är sprucken? Det får mig att tänka på min barndomssomrar i Warszawa.
Nostalgiframkallande gata i Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela