ankis blogg - reclaim the heart

Le Pain Francais.

Publicerad 2009-08-11 00:14:25 i Reclaim the heart,

Mitt nya favoritcafé i Göteborg heter Le Pain Francais. Det är fransk själ över det som ju också namnet indikerar och där kan man sitta och leka fransk och ta en cigarett och tro att det är glamoröst att röka , så tragiskt. En perfekt balanserad cafe au lait får man, inte latte och den serveras som sig bör, i kopp med fat! Om man har massa tankar av negativ art kan man städa bort dem. Ikväll har jag städat min väninnas lägenhet.

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2009-08-11 03:08:37

åh, cafét ligger precis vid min skola <3

Camel Blue gillar vi föresten <3

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Publicerad 2009-08-11 21:38:58

Du skrev i min blogg om det där med att lägga ner bloggandet och hur omöjligt det tycks vara. Precis då skrev jag värsta feta inlägget fast jag precis lovat mig att skära ned på bloggandet. WHY?!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela